مصاحبه آرشیو خبر ها
پپ گواردیولا : الگری این مدل بازی را دوست دارد، نباید او را سرزنش کرد

پپ گواردیولا : الگری این مدل بازی را دوست دارد، نباید او را سرزنش کرد

پپ گواردیولا اصرار دارد که هرگز با یوونتوس مذاکره نکرده است اما ماسیمیلیانو آلگری را به خاطر سبک بازی‌اش سرزنش نمی‌کند:

 

گواردیولا در مورد سبک بازی مکس الگری گفت:

 

او فکر می‌کند از این طریق پیروز خواهد شد.

 

گواردیولا در ایتالیا است و صبح روز دوشنبه در مراسمی در کونئو در منطقه پیمونته شرکت کرد.

 

سرمربی منچسترسیتی در این مراسم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. یکی در مورد انتقال احتمالی او به یوونتوس در سال 2019 بود که بانوی پیر ماسیمیلیانو آلگری را اخراج کرد و اینکه آیا او هرگز به عنوان مربی به سری آ بازخواهد گشت.

 

ما (من و یوونتوس) هرگز در حال مذاکره نبودیم، اما غذا در ایتالیا عالی است. من واقعا ایتالیا را دوست دارم، اغلب در تعطیلات به اینجا می آیم.در مورد آینده هم هیچ چیزی نمی دانم و هر چیزی ممکن است.

 

در جریان مراسمی که روز دوشنبه در کونئو برگزار شد، گواردیولا همچنین در مورد سبک های مختلف بازی صحبت کرد و به مقایسه آلگری و روبرتو دزربی، سرمربی فعلی برایتون پرداخت.

  

این یک بحث قدیمی است. آلگری فکر می کند که از این طریق پیروز خواهد شد و دزربی معتقد است که با سبک خود پیروز خواهد شد. گفته می شود او (الگری) زیبایی در بازی را نمی خواهد، او می خواهد برنده شود و فکر می کند که این کار را به این طریق انجام خواهد داد. این هم یک کدل تفکر در مورد برنده شدن است

 

او در پایان گفت:

 

الگری مربی‌ای است که فقط می‌خواهد برنده شود، مانند هر مربی که تاکتیک را ترجیح می‌دهد. راه‌های متفاوتی برای دیدن فوتبال وجود دارد، اما همه این راه‌ها را انجام می‌دهند تا در نهایت به پیروزی برسند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: